ZWROTY TOWARU
Terminy i sposób zwrotu:
- Towary można zwrócić w ciągu 365 dni od wykonania zamówienia.
- Do zwrotu należy wypełnić Formularz zwrotu slepu internetowego Open24.pl.
Wygląd towaru
Towary nie podlegają zwrotowi, jeżeli:
- Były używane (noszone, itd.);
- Są uszkodzone;
- Nie zostały zachowane ich walory konsumpcyjne;
- Utraciły atrakcyjny wygląd;
- Zostały zdjęte oryginalne metki.
- Zwraca się w nieoryginalnym/oryginalnym ale uszkodzonym upakowaniu.
Jak należy zapakować zwracany produkt?
Pamiętaj, że jeżeli zwracasz towar nowy nieużywany to on powinien być z oryginalnymi metkami oraz w oryginalnym pudełku/worku w którym był dostarczony. Towar w oryginalnym pudełku powinien być dodatkowo zapakowany do kartonu lub torby foliowej, tak, aby nie był uszkodzony przy transportowaniu.
Dostęp do swojego konta klienta można uzyskać na kilka sposobów:
- Jeśli jesteś zarejestrowanym kupującym, zaloguj się do swojego Konta Klienta
- Jeśli nie jesteś zarejestrowanym kupującym, możesz dokonać zwrotu bez rejestracji (dostęp do konta uzyskasz przez wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymałeś po jego złożeniu) lub
- Jeśli nie jesteś zarejestrowanym kupującym, możesz się zarejestrować: Kliknij “Logowanie się” u góry strony Open24, a następnie "Rejestracja". Zarejestruj się, podając adres e-mail użyty do złożenia zamówienia i zaloguj się.
Wybierz: Dane użytkownika - Moje zamówienia (Przegląd >> Zwrot towaru ).
Towary należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu towaru i przesyłki.
Zwrot towarów
Jeśli nabyty towar nie spełnia oczekiwań lub nie pasuje, można go zwrócić
Formularz zwrotu prosimy wypełnić na stronie internetowej slepu Open24.pl.
Zwrot jest bezpłatny za pośrednictwem paczkomatu Inpost.
Jednak prosimy o przestrzeganie pewnych zasad, abyśmy mogli bez problemów zwrócić Państwu pieniądze za nieodpowiednie towary. Przestrzeganie zasad jest gwarancją pomyślnej współpracy i obustronnego szacunku.
Uwaga! Po potwierdzeniu formularza zwrotu otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie.
Po otrzymaniu kodu zwrotu umieść go na paczce oraz towar zwróć za pośrednictwem wybranego paczkomatu INPOST.
Kod zwrotu ważny jest 72h.
* Zwrócony przez Państwo towar do magazynu Open24 z paczkomatu Inpost kurier zabierze prosto do oddziału InPost, gdzie zostanie posortowana z innymi przesyłkami i wysłana do Sortowni Głównej w Polsce.
Gdy towar dotrze do Sortowni w Polsce, Klientowi wysyła się powiadomienie SMS. Gdy towar zostanie dostarczony do magazynu na Litwie wtedy zostanie wysłany e-mail potwierdzający.
Procedura zwrotu pieniędzy
Zwracane towary są kierowane do magazynu, w którym nasi pracownicy oceniają zgodność towaru z powyżej wymienionymi wymaganiami. Jeżeli te wymagania nie są spełnione, pieniądze nie zostaną zwrócone. Jeżeli towar zwrócono zgonie z zasadami, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.
UWAGA: Open24.pl zobowiązuje się do zwrotu wszystkich pieniędzy zapłaconych za towar, z wyjątkiem opłaty za dostawę.
Wymienione postanowienia wynikają z przepisów prawnych Republiki Litewskiej oraz zasad elementarnej logiki. Nie tworzymy dodatkowych przeszkód dla zwrotu towaru, staramy się ułatwić procedurę zwrotu. Przecież mamy wspólny cel - zarówno Państwo, jak i my powinniśmy skorzystać z naszej współpracy.
UWAGA: Wysyłając zamówienie, paragon nie jest wkładany do przesyłki. Formularz zwrotu towaru możecie widzieć na naszej stronie internetowej www.open24.pl w swoim profile, jeżeli jesteście rejestrowany klientem lub w fakturze otrzymanej na pocztę elektronową, jeżeli nie jesteście rejestrowanym klientem.
Gwarancja fabryczna na towary
Na wszystkie towary udzielamy 2 letniej gwarancji fabrycznej. Jeśli w tym okresie wystąpi wada fabryczna, zwrócimy pieniądze zapłacone za towar lub wymienimy go.
Jak zwrócić wadliwy towar?
Aby zwrócić obuwie z wadą, należy wypełnić formularz zwrotu, który jest podany w profilu użytkownika. Podczas wypełnienia formularzu zwrotu obowiązkowo trzeba wskazać, że obuwie posiada wadę.
Jeśli nie jesteś pewien, czy gwarancja w Twoim wypadku zostanie stwierdzona, skontaktuj się z nami e-mailowo info@open24.pl załączając zdjęcie produktu.
Kiedy gwarancja fabryczna na towary nie jest uznana?
- w przypadku uszkodzeń mechanicznych (np. zerwane paski, sznurówki lub inne ozdoby, uszkodzenie materiału połączonego jednym odlewem, zdeformowane przez ciepło promieni słonecznych, uszkodzenie tekstyliów itp.)
- w przypadku naturalnego zużycia towaru (zużyta,obniżona podeszwa obuwia, deformacja buta, zmiana w wyglądzie, spowodowane osobliwym zużyciem butów; wyblakły kolor itp.)
- w przypadku zmian wynikających z niepoprawnej pielęgnacji,czyszczenia obuwia (zmiany koloru, spowodowane brudem lub innym nalotem, zmiany w strukturze skóry lub innych naturalnych substancji itp.)
- migające części LED.
- na rzepy klejące udzielana jest 12-miesięczna gwarancja.