Masz pytania?+48 22 3076806

Dostawa towarów

Kto dostarczy Twoje zamówienie ze sklepu www.open24.pl?

Nasi partnerzy – Poczta Polska (kurierzy), Poczta Polska (odbiór w punkcie), DPD Polska (kurierzy).

 

Kiedy twoje zamówienie zostanie dostarczone?

Twoje zamówienie naterenie Polski zostanie dostarczone w ciągu 2-3 dni.

Jeśli zamówienie zostanie złożone przed godz. 14,zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 2 dni, jeśli po 14-tej zamówione towary zostaną doręczone po 3 dniach..

Jeśli powstały pytania na temat odbioru, zamiany czy zwrotu towarów - prosimy o kontakt e-mailowy: info@open24.pl (w dniach pracy w godzinach od 8:00 do 17:00) lub telefoniczny:+ 48 22 307 68 06

(w dniach pracy w godzinach od  8:00 do 17:00).

 

Dostawa Pocztą Polską – Pocztex Ekspres 24 (odbiór w punkcie) na terenie całej polski - za darmo

Przesyłka zamówień przekraczających kwotę 50 PLN są zawsze darmowe, cena dostawy zamówienia tańszego niż 50 PLN - 10 PLN.

Przesyłkę kurier Poczty Polskiej wręczy do rąk własnych w ciągu jednego dnia od nadania - zamówienie dostarczymy pod wskazany adres: do pracy, do domu czy inny adres wskazany w formularzu zamówienia.

Czas dostawy na terenie całej Polski 08.00-20.00.

Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą numeru otrzymanego w SMS podczas nadania przesyłki. Kolejne statusy będziesz otrzymywać na bieżąco.

Jeżeli wybrano sposób zapłaty za pobraniem, pieniądze należy przekazać kurierowi Poczty Polskiej, który przybędzie pod wskazany przez Ciebie adres. Prosimy o uprzednie przygotowanie dokładnej kwoty należności (bez reszty). Część kurierów posiada terminale do płatności kartą – zapytaj kuriera o taką możliwość.

Uprzedzamy, że kurier Poczty Polskiej nie będzie czekał, zanim obejrzysz i/lub przymierzysz towary.

Ważne! Przy odbiorze paczki od kuriera Poczty Polskiej należy sprawdzić, czy opakowanie i towary nie są uszkodzone. Jeśli opakowanie lub towary są uszkodzone, należy to odnotować na dokumencie odbioru i/lub powiadomić nas o tym e-mailem info@open24.pl  w ciągu 3 dni kalendarzowych.

Jeśli powstały pytania na temat odbioru, zamiany czy zwrotu towarów - prosimy o kontakt e-mailowy: info@open24.pl (w dniach pracy w godzinach od 8:00 do 17:00) lub telefoniczny: +48 22 307 68 06

(w dniach pracy w godzinach od 8:00 do 17:00).

Odbiór w punkcie z  Pocztą Polską – Pocztex Ekspres 24  na terenie całej polski - za darmo

Przesyłka zamówień przekraczających kwotę 300 PLN są zawsze darmowe, cena dostawy zamówienia tańszego niż 300 PLN - 15 PLN.

Przesyłkę wygodnie odbierzesz już po jednym dniu od nadania w ponad 7600 punktów dostępnych także 24h przy okazji codziennych czynności, np. po drodze do domu, pracy czy szkoły. Nie musisz  czekać na przyjazd kuriera – sam zdecyduj o miejscu i czasie odbioru przesyłki. Do wyboru masz ponad 4300 placówek pocztowych, prawie 1000 stacji paliw Orlen, 1300 kiosków/saloników RUCH oraz ponad 1000 sklepów Żabka i Freshmarket.

O możliwości odbioru przesyłki Poczta Polska powiadamia za pomocą SMS. Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą numeru otrzymanego podczas nadania przesyłki.

Ważne! Przy odbiorze paczki należy sprawdzić, czy opakowanie i towary nie są uszkodzone. Jeśli opakowanie lub towary są uszkodzone, należy to odnotować na dokumencie odbioru i/lub powiadomić nas o tym e-mailem info@open24.pl  w ciągu 3 dni kalendarzowych.

Jeśli powstały pytania na temat odbioru, zamiany czy zwrotu towarów - prosimy o kontakt e-mailowy: info@open24.pl (w dniach pracy w godzinach od 8:00 do 17:00) lub telefoniczny: +48 22 307 68 06

(w dniach pracy w godzinach od 8:00 do 17:00).

 

Dostawa z kurierem dpd na terenie całej polski - za darmo

Przesyłka zamówień przekraczających kwotę 300 PLN są zawsze darmowe, cena dostawy zamówienia tańszego niż 300 PLN - 15 PLN.

Przesyłkę kurier DPD wręczy do rąk własnych - zamówienie dostarczymy pod wskazany adres: do pracy, do domu czy inny adres wskazany w formularzu zamówienia.

Czas dostawy na terenie całej Polski 08.00-18.00.

O przybyciu kurier DPD powiadamia telefonicznie w dniu poprzedzającym dostawę.

Jeżeli wybrano sposób zapłaty za pobraniem, pieniądze należy podać dla kuriera DPD który przybędzie pod wskazany przez Ciebie adres. Prosimy o uprzednie przygotowanie dokładnej kwoty należności (bez reszty).

Uprzedzamy, że kurier DPD nie będzie czekał, zanim obejrzysz i/lub przymierzysz towary.

Ważne! Przy odbiorze paczki od kuriera DPD należy sprawdzić, czy opakowanie i towary nie są uszkodzone. Jeśli opakowanie lub towary są uszkodzone, należy to odnotować na dokumencie odbioru i/lub powiadomić nas o tym e-mailem info@open24.pl  w ciągu 3 dni kalendarzowych.

Jeśli powstały pytania na temat odbioru, zamiany czy zwrotu towarów - prosimy o kontakt e-mailowy: info@open24.pl (w dniach pracy w godzinach od 8:00 do 17:00) lub telefoniczny: +48 22 307 68 06

(w dniach pracy w godzinach od 8:00 do 17:00).