Masz pytania?+48223072892

Dostawa towarów

 

Kto dostarczy Twoje zamówienie ze sklepu www.open24.pl?

Nasi partnerzy – Poczta Polska (kurierzy), Poczta Polska (odbiór w punkcie), DPD Polska (kurierzy), InPost (Dostawa towarów do punktów i paczkomatów).

 

Kiedy twoje zamówienie zostanie dostarczone?

Twoje zamówienie na terenie Polski zostanie dostarczone w ciągu 1-5 dni roboczych.

Jeśli powstały pytania na temat odbioru, zamiany czy zwrotu towarów - prosimy o kontakt e-mailowy: info@open24.pl  lub telefoniczny.

(w dniach pracy w godzinach od  8:00 do 17:00).

  

1. Dostawa do punktów i paczkomatów InPost 

Dostawa towarów do punktów i paczkomatów InPost jest bezpłatna* (*Bezpłatnie od 99 PLN, do 99 - 9 PLN)

Odbiór towarów w punktach / paczkomatach InPost - odbierz przesyłkę z zamówionymi towarami w dowolnym czasie w punkcie dostawy lub paczkomacie InPost.

Po dostarczeniu przesyłki do punktu lub paczkomatu InPost, otrzymasz powiadomienie SMS-em i / lub e-mailem. Towar możesz odebrać z punktu lub paczkomatu InPost w ciągu 48 godzin od momentu umieszczenia w Paczkomacie bądź w Punkcie Obsługi Paczek.

 Jeżeli zamówione towary nie zostaną odebrane w tym terminie, zostaną zwrócone do sprzedawcy.

Czas odbioru:

• Paczkomaty InPost są otwarte 24 godziny codziennie 7 dni na tydzień.

• Godziny pracy różnych punktów odbioru InPost mogą się różnić.

Ważne:

• Odbierając paczkę, należy wprowadzić kod otrzymany SMS-em lub pokazać swój dowód osobisty w punkcie odbioru InPost.

• Przy odbiorze paczki konieczne będzie wprowadzenie kodów otrzymanych SMS-em w paczkomacie InPost.

Śledzenie przesyłki: https://inpost.pl/en/find-parcel

Ważne! Przy odbiorze paczki należy sprawdzić, czy opakowanie i towary nie są uszkodzone. Jeśli opakowanie lub towary są uszkodzone, należy to odnotować na dokumencie odbioru i/lub powiadomić nas o tym e-mailem info@open24.pl  w ciągu 3 dni kalendarzowych.

Twoja przesyłka jest wysyłana w skonsolidowanej paczce, więc droga śledzenia paczki będzie widoczna po 3-4 dniach roboczych.

 

2. Dostawa Pocztą Polską – kurier Poczty Polskiej  na terenie całej polski - za darmo* (*Bezpłatnie od 300 PLN, do 300 - 20 PLN)

Przesyłkę kurier Poczty Polskiej wręczy do rąk własnych w ciągu jednego dnia od nadania - zamówienie dostarczymy pod wskazany adres: do pracy, do domu czy inny adres wskazany w formularzu zamówienia.

Czas dostawy na terenie całej Polski 08.00-20.00.

Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą numeru otrzymanego w SMS podczas nadania przesyłki. Kolejne statusy będziesz otrzymywać na bieżąco.

Jeżeli wybrano sposób zapłaty za pobraniem, pieniądze należy przekazać kurierowi Poczty Polskiej, który przybędzie pod wskazany przez Ciebie adres. Prosimy o uprzednie przygotowanie dokładnej kwoty należności (bez reszty). Część kurierów posiada terminale do płatności kartą – zapytaj kuriera o taką możliwość.

Uprzedzamy, że kurier Poczty Polskiej nie będzie czekał, zanim obejrzysz i/lub przymierzysz towary.

Ważne! Przy odbiorze paczki od kuriera Poczty Polskiej należy sprawdzić, czy opakowanie i towary nie są uszkodzone. Jeśli opakowanie lub towary są uszkodzone, należy to odnotować na dokumencie odbioru i/lub powiadomić nas o tym e-mailem info@open24.pl  w ciągu 3 dni kalendarzowych.

Twoja przesyłka jest wysyłana w skonsolidowanej paczce, więc droga śledzenia paczki będzie widoczna po 2-3 dniach roboczych.

 

3. Odbiór w punkcie z  Pocztą Polską – Pocztex Ekspres 24  na terenie całej polski - za darmo* (*Bezpłatnie od 300 PLN, do 300 - 20 PLN)

Przesyłkę wygodnie odbierzesz już po jednym dniu od nadania w ponad 7600 punktów dostępnych także 24h przy okazji codziennych czynności, np. po drodze do domu, pracy czy szkoły. Nie musisz  czekać na przyjazd kuriera – sam zdecyduj o miejscu i czasie odbioru przesyłki. Do wyboru masz ponad 4300 placówek pocztowych, prawie 1000 stacji paliw Orlen, 1300 kiosków/saloników RUCH oraz ponad 1000 sklepów Żabka i Freshmarket.

O możliwości odbioru przesyłki Poczta Polska powiadamia za pomocą SMS. Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą numeru otrzymanego podczas nadania przesyłki.

Ważne! Przy odbiorze paczki należy sprawdzić, czy opakowanie i towary nie są uszkodzone. Jeśli opakowanie lub towary są uszkodzone, należy to odnotować na dokumencie odbioru i/lub powiadomić nas o tym e-mailem info@open24.pl  w ciągu 3 dni kalendarzowych.

Twoja przesyłka jest wysyłana w skonsolidowanej paczce, więc droga śledzenia paczki będzie widoczna po 3-4 dniach roboczych.

 

4. Dostawa z kurierem DPD na terenie całej polski - za darmo* (*Bezpłatnie od 500 PLN, do 500 - 29 PLN)

Przesyłkę kurier DPD wręczy do rąk własnych - zamówienie dostarczymy pod wskazany adres: do pracy, do domu czy inny adres wskazany w formularzu zamówienia.

Czas dostawy na terenie całej Polski 08.00-18.00.

O przybyciu kurier DPD powiadamia telefonicznie w dniu poprzedzającym dostawę.

Jeżeli wybrano sposób zapłaty za pobraniem, pieniądze należy podać dla kuriera DPD który przybędzie pod wskazany przez Ciebie adres. Prosimy o uprzednie przygotowanie dokładnej kwoty należności (bez reszty).

Uprzedzamy, że kurier DPD nie będzie czekał, zanim obejrzysz i/lub przymierzysz towary.

Ważne! Przy odbiorze paczki od kuriera DPD należy sprawdzić, czy opakowanie i towary nie są uszkodzone. Jeśli opakowanie lub towary są uszkodzone, należy to odnotować na dokumencie odbioru i/lub powiadomić nas o tym e-mailem info@open24.pl  w ciągu 3 dni kalendarzowych.

 

5. Dostawa do domu kurierem UPS:

  • a) Dostawa do domu UPS Standard w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu wysłania towaru z magazynu  (od 300 pln bezpłatnie, do 300 pln - 20 pln)
  • b)  Dostawa do domu UPS Express w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu wysłania towaru z magazynu (cena 29 pln)

Uwaga: Jeżeli kurier UPS podczas dostawy nie zastanie Państwa w domu, przesyłka zostanie pozostawiona w punkcie odbioru UPS i przechowywana będzie tam przez 5-10 dni roboczych. Przesyłkę odebrać możno będzie po przybyciu do punktu odbioru UPS w godzinach ich pracy. Sprawdzić lokalizację przesyłki prosimy na stronie internetowej UPS wpisując w wyszukiwarce numer śledzenia przesyłki.

  Jeśli powstały pytania na temat odbioru, zamiany czy zwrotu towarów - prosimy o kontakt e-mailowy: info@open24.pl lub telefoniczny w dniach pracy w godzinach od 8:00 do 17:00.