Masz pytania?+48223072892

Najczęściej zadawane pytania

Przedstawiamy najczęściej zadawane przez klientów pytania. Jeżeli Państwo nie znajdziecie odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o mailowy kontakt z nami: info@open24.pl  lub telefoniczny pod numer +48223072892  (w dni robocze od godz. 8.00 do godz. 17.00) 

 

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu nabytego towaru?

Jeżeli nabyty towar nie paskuje Państwu, dokonać jego zwrotu można w ciągu 365 dni od dnia jego nabycia. Zwracany towar musi być nieużywany i nie utracić wyglądu towarowego. 

Dokonać zwrotu towaru nabytego przez Internet można następująco:

Zwrot w sklepie internetowym Open24: należy zalogować się do swojego konta na stronie Open24

Dostęp do swojego konta klienta można uzyskać na kilka sposobów:

a) Jeśli jesteś zarejestrowanym kupującym, zaloguj się do swojego Konta Klienta
b) Jeśli nie jesteś zarejestrowanym kupującym, możesz dokonać zwrotu bez rejestracji (dostęp do konta uzyskasz przez wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymałeś po jego złożeniu) lub
c) Jeśli nie jesteś zarejestrowanym kupującym, możesz się zarejestrować: Kliknij “Logowanie się” u góry strony Open24, a następnie "Rejestracja". Zarejestruj się, podając adres e-mail użyty do złożenia zamówienia i zaloguj się.

 Będzie widoczna lista zamówionych towarów. Prosimy o znalezienie towaru, którego zwrotu Państwo dokonujecie i wcisnąć znajdujący się pod nim przycisk "Zwrot/wymiana towaru". Dalej prosimy o wypełnienie zgodnie z instrukcją. 

 

 W jaki sposób mogę wymienić nabyty towar na inny?

 Jeżeli model, rozmiar czy kolor nabytego towaru Państwu nie pasuje, można go wymienić na każdy inny ją towar z naszego sklepu internetowego. Wymieniany towar musi być nieużywany i nie może utracić wyglądu towarowego.

Chcąc wymienić towar, należy wykonać następujące kroki:

  • Zalogować się do swego konta w sklepie internetowym Open24
  • Dostęp do swojego konta klienta można uzyskać na kilka sposobów:

    a) Jeśli jesteś zarejestrowanym kupującym, zaloguj się do swojego Konta Klienta
    b) Jeśli nie jesteś zarejestrowanym kupującym, możesz dokonać zwrotu bez rejestracji (dostęp do konta uzyskasz przez wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymałeś po jego złożeniu) lub
    c) Jeśli nie jesteś zarejestrowanym kupującym, możesz się zarejestrować: Kliknij “Logowanie się” u góry strony Open24, a następnie "Rejestracja". Zarejestruj się, podając adres e-mail użyty do złożenia zamówienia i zaloguj się.

  •         Znaleźć zamówienie/towar, który Państwo chcecie wymienić i pod nim wcisnąć przycisk „Zwrot/wymiana towaru “.

  •        Przy wypełnieniu danych będą widoczne przyciski „Zwrócić“ i „Wymienić“. Należy wybrać, że Państwo chcecie "Wymienić" towar i zakończyć wypełniać formularz zwrotu.
  •          Po wypełnieniu formularza zwrotu od razu należy zamówić nowy zamawiany towar, na który chcecie Państwo wymienić. Kwota wymiany zamówienia pokryje się z kwotą za zwracany towar. Od razu, gdy otrzymamy zwracany przez     Państwo towar, dokonamy wysyłki towaru, na który dokonano wymiany. Procedura zwrotu i wymiany trwa 6-9 dni roboczych.
  •          Prosimy o zapakowanie przesyłki i dokonanie zwrotu w sposób zwrotu towaru wygenerowany w systemie.

 

Dokonałem (-am) zwrotu towaru, kiedy mogę oczekiwać zwrotu zapłaconych pieniędzy?

 Zwracane towary są kierowane do magazynu, w którym nasi pracownicy oceniają zgodność towaru z powyżej wymienionymi wymaganiami. Jeżeli te wymagania nie są spełnione, pieniądze nie zostaną zwrócone. Jeżeli towar zwrócono zgonie z zasadami, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.

UWAGA: Open24.pl zobowiązuje się do zwrotu wszystkich pieniędzy zapłaconych za towar, z wyjątkiem opłaty za dostawę.

Wymienione postanowienia wynikają z przepisów prawnych Republiki Litewskiej oraz zasad elementarnej logiki. Nie tworzymy dodatkowych przeszkód i przykładamy starania do elastycznego zwrotu towarów. Przecież mamy wspólny cel - zarówno Państwo, jak i my powinniśmy skorzystać z naszej współpracy.

UWAGA: Wysyłając zamówienie, paragon nie jest wkładany do przesyłki. Formularz zwrotu towaru możecie widzieć na naszej stronie internetowej www.open24.pl w swoim profile, jeżeli jesteście rejestrowany klientem lub w fakturze otrzymanej na pocztę elektronową, jeżeli nie jesteście rejestrowanym klientem.

 

 Chcę wymienić towar. Dokonałem (-am) zwrotu towaru i wymiany zamówień. Kiedy mogę oczekiwać otrzymania nowego towaru zamiast wymienianego?

 Procedura zwrotu i wymiany towaru trwa 6-9 dni roboczych: dostawa nowych towarów odbywa się tylko po sprawdzeniu zwróconego towaru.

 

Towar, który otrzymałem (-am), posiada defekty. Jak mam się zachować?

Na wszystkie towary z Open24 udziela się 24 miesięcznej gwarancji. W wypadku defektu produkcyjnego Open.24 zobowiązuje się dokonać zwrotu zapłaconych za towar pieniędzy lub wymienić towar z defektem na inny interesujący klienta towar. W wypadku defektu produkcyjnego klient na stronie internetowej musi wypełnić formularz zwrotu towarów wybierając przyczynę zwrotu "defekt" i podając dokładnie przyczynę zwrotu. Jeżeli Państwo nie macie pewności, czy w Pańskim wypadku będzie stosowana gwarancja, prosimy o mailowy kontakt z nami: info@open24.pl  lub telefoniczny pod numer obsługi klientów +48223072892  (w dni robocze od godz. 8.00 do godz. 17.00)

 

Czy obuwie Crocs można prać w pralce, suszyć przy kaloryferze czy za pomocą innych przyrządów do suszenia?

Crocs obuwie nie nadają się do prania mechanicznego w pralce. Także Crocs obuwie nie można trzymać obok kaloryferów albo korzystać w suszeniu mechanicznym. Prosimy o przestrzeganie bezpośrednich promieni słonecznych lepiej zostawić pod parasolem w cieniu aby promieniowanie słoneczne nie niszczyły ich powierzchni i nie deformowały konstrukcji.

 

Dlaczego warto dołączyć do programu lojalnościowego Open24?

Kiedy tworzymy nasz nowy program lojalnościowy, dążymy do jednego - aby podziękować Ci za Twoją lojalność. To właśnie dlatego 10% kwoty Twoich zakupów zamienia się w punkty, które możesz wykorzystać na pokrycie 50% kwoty kolejnego zakupu. W końcu butów nigdy za wiele!

Jakie są korzyści nowego programu lojalnościowego?

  • Więcej korzyści. Teraz 10% kwoty każdego zakupu zamienia się w punkty, które są przechowywane na karcie i ważne są przez 180 dni od ostatniego zakupu.
  • Otrzymane punkty lojalnościowe za potwierdzone zamówienie będzie możliwość wykorzystać po  14 dniach od otrzymania zamówienia.
  • Jest prościej niż wcześniej. Jeśli chcesz dokonać zakupu, nie musisz przekopywać całego plecaka lub torebki w poszukiwaniu karty lojalnościowej - wystarczy, że podasz sprzedawcy swój e-mail, a punkty zostaną przekazane na Twoje konto automatycznie. 
  • Indywidualna uwaga. Jeśli zarejestrowałeś się w programie lojalnościowym, to wraz z naszymi klientami ekskluzywnymi, będziesz jako pierwszy informowany o ofertach oraz będziesz mógł skorzystać promocji przed ich rozpoczęciem. 
  • Najnowsze wiadomości. Będziesz pierwszą osobą, którą poinformujemy o nowych kolekcjach, dostawach i innych istotnych sprawach.
  • Ekskluzywna oferta. Specjalne oferty lojalnościowe dla klientów, będą dostępne tylko dla Ciebie.

W jaki sposób mogę się dowiedzieć ile mam punktów?

Punkty zobaczysz klikając na przycisk “Zaloguj się” w górnej części strony, wprowadzając swoje dane i łącząc się ze swoim kontem.

 

Nie macie towaru, który chcę nabyć. W jaki sposób mogę dowiedzieć się czy towar o odpowiednim kolorze i rozmiarze będziecie mieli znów w sprzedaży?

Proponujemy zamówić automatyczną wiadomość, którą Państwo otrzymacie, gdy tylko towar o wybranym modelu, kolorze i rozmiarze pojawi się w naszym sklepie internetowym. W celu zamówienia wiadomości należy wykonać następujące czynności: znaleźć na stronie Open24 interesujący Państwo towar: wybrać kolor, rozmiar i w polu niżej wpisać adres swojej poczty elektronicznej, pod który Państwo chcecie otrzymać informację, gdy towar się pojawi.

 

Jak dowiedzieć się czy obuwie odpowiada rozmiarom?

Na stronie Open24 pod zdjęciami modeli są podane tablice rozmiarów (przycisk "Tablica rozmiarów"), gdzie są podane wstępne wymiary długości podpodeszwy tego modelu w centymetrach. Przy wyborze rozmiaru proponujemy uwzględnić wymiary podpodeszwy i rekomendacje klientów znajdujące się z prawej strony. Jeżeli zamówiony model, rozmiar czy kolor nie będą pasowały/nie spodobają się, dokonać zwrotu obuwia, którego nie używano i które nie utraciło wyglądu towarowego można w ciągu 1 roku. Procedura wymiany trwa 7-9 dni roboczych i jest nieodpłatna. 

 

Chcę zwrócić kilka par z tego samego lub różnych zamówień. Czy mogę zwrócić w jednej przesyłce?

Tak. Wypełnij formularze zwrotu dla każdego towaru, który potrzebujesz zwrócić na swoim profilu Open24.pl. Zapakuj towar do jednej wspólnej paczki, nie uszkadzając oryginalnego opakowania towaru oraz wyślij za pośrednictwem paczkomatu Inpost. Uwaga! Po potwierdzeniu formularza zwrotu otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Po otrzymaniu kodu zwrotu umieść go na paczce oraz towar zwróć za pośrednictwem wybranego paczkomatu INPOST. Kod zwrotu ważny jest 72h

 

Jak pielęgnować ubrania wierzchnie?

Chcąc zachować jakość i ciepło odzieży wierzchniej, należy postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi w instrukcji dotyczącej pielęgnacji na metce wszytej po wewnętrznej stronie ubrania. Niewłaściwie prana i suszona odzież wierzchnia może utracić właściwości termoizolacyjne. Zalecamy stosowanie poniżej przedstawionych wskazówek pielęgnacyjnych.   

Jeżeli na metce produktu podano, że ubranie można prać w pralce automatycznej, należy zwrócić uwagę na temperaturę prania zalecaną przez producenta. Przed rozpoczęciem prania należy zapiąć wszystkie zamki i zapięcia velcro. Po zakończeniu prania, należy niezwłocznie wybrać ubranie z pralki w celu uniknięcia przebarwień.  Należy używać programów do delikatnych tkanin. Podczas prania używać piłeczek do prania lub piłeczek do tenisa, aby wypełnienie nie uległo zbryleniu.  

Jednym z najważniejszych etapów w procesie pielęgnacji ubrania jest suszenie. Niewłaściwie suszona odzież może utracić właściwości termoizolacyjne.

 

Suszenie w temperaturze pokojowej – podczas suszenia, co jakiś czas należy potrząsać i oklepywać produkt (spróbuj ręcznie rozbijać puchowe wypełnienie), aby wypełnienie rozprowadziło się równomiernie i nie uległo zbryleniu. Te czynności należy powtarzać do chwili, aż wypełnienie będzie całkowicie suche. Kurtkę należy suszyć rozłożoną na płasko. Należy unikać suszenia przy zbyt dużej wilgotności powietrza. Do suszenia należy wybrać suche i dobrze wentylowane pomieszczenie.

Suszenie w suszarce – należy suszyć w niskiej temperaturze lub w sposób wskazany przez producenta (informację możesz znaleźć na metce ubrania lub w opisie produktu), kilka razy należy wybrać produkt z suszarki, potrząsnąć nim i równomiernie rozprowadzić wypełnienie (spróbuj ręcznie rozbić puchowe wypełnienie). Podczas suszenia używać piłeczek do prania lub trzech piłeczek do tenisa, gdyż dzięki stosowaniu piłeczek wypełnienie syntetyczne rozprowadza się równomiernie.  

 

Stosując się do niniejszej instrukcji unikniesz zbrylania się wypełnienia w ubraniu wierzchnim i zachowasz właściwości termiczne produktu. Jeżeli mimo to wypełnienie uległo zbryleniu, istnieje przesłanka, że nie zastosowano się do zaleceń zawartych w instrukcji pielęgnacji, dlatego zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnych pralni.