Masz pytania?+48 22 1284920

Najczęściej zadawane pytania

Przedstawiamy najczęściej zadawane przez klientów pytania. Jeżeli Państwo nie znajdziecie odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o mailowy kontakt z nami: info@open24.pl  (zapewniamy, że odpowiemy w ciągu 2 dni roboczych) lub telefoniczny pod numer +48 22 1284920 (w dni robocze od godz. 9.00 do godz. 8.00) 

 

 

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu nabytego towaru?

Jeżeli nabyty towar nie paskuje Państwu, dokonać jego zwrotu można w ciągu 365 dni od dnia jego nabycia. Zwracany towar musi być nieużywany i nie utracić wyglądu towarowego. 

Dokonać zwrotu towaru nabytego przez Internet można następująco:

Zwrot w sklepie internetowym Open24: należy zalogować się do swojego konta na stronie Open24 (jeżeli zakupu dokonano bez rejestracji, najpierw należy dokonać rejestracji: w witrynie Open24 na stronie początkowej u góry należy wcisnąć przycisk "Zalogować się" i "Rejestracja". Prosimy dokonać rejestracji i zalogować się). Będzie widoczna lista zamówionych towarów. Prosimy o znalezienie towaru, którego zwrotu Państwo dokonujecie i wcisnąć znajdujący się pod nim przycisk "Zwrócić towar". Dalej prosimy o wypełnienie zgodnie z instrukcją. 

 

 W jaki sposób mogę wymienić nabyty towar na inny?

 Jeżeli model, rozmiar czy kolor nabytego towaru Państwu nie pasuje, można go wymienić na każdy inny ją towar z naszego sklepu internetowego. Wymieniany towar musi być nieużywany i nie może utracić wyglądu towarowego.

Chcąc wymienić towar, należy wykonać następujące kroki:

  •          Zalogować się do swego konta w sklepie internetowym Open24 (jeżeli dokonano zakupu bez rejestracji, najpierw należy dokonać rejestracji: w witrynie Open24 na stronie początkowej u góry należy wcisnąć przycisk "Zalogować się" i "Rejestracja". Prosimy dokonać rejestracji i zalogować się).
  •          Znaleźć zamówienie/towar, który Państwo chcecie wymienić i pod nim wcisnąć przycisk „Zwrócić towar“.
  •          Przy wypełnieniu danych będą widoczne przyciski „Zwrócić“ i „Wymienić“. Należy wybrać, że Państwo chcecie "Wymienić" towar i zakończyć wypełniać formularz zwrotu.
  •          Po wypełnieniu formularza zwrotu od razu należy zamówić nowy zamawiany towar, na który chcecie Pażstwo wymienić. Kwota wymiany zamówienia pokryje się z kwotą za zwracany towar. Od razu, gdy otrzymamy zwracany przez Państwo towar, dokonamy wysyłki towaru, na który dokonano wymiany. Procedura zwrotu i wymiany trwa 5-7 dni roboczych.
  •          Prosimy o zapakowanie przesyłki i dokonanie zwrotu w sposób zwrotu towaru wygenerowany w systemie.

 

Dokonałem (-am) zwrotu towaru, kiedy mogę oczekiwać zwrotu zapłaconych pieniędzy?

 Po wypełnieniu przez Państwo w koncie na stronie Open24 formularza zwrotu towaru w systemie zostanie wygenerowany napis, że "Zwrotu dokonano". Przelewu pieniędzy za zwrócony towar dokonamy w ciągu jednego dnia roboczego – we czwartek. Najdłuższy ustalony termin zwrotu pieniędzy to dwa tygodnie odliczany od dnia zwrotu towarów.

Uwaga: Open24 zobowiązuje się zwrócić wszystkie zapłacone za towar pieniądze, oprócz opłaty z tytułu dostawy.

 

 Chcę wymienić towar. Dokonałem (-am) zwrotu towaru i wymiany zamówień. Kiedy mogę oczekiwać otrzymania nowego towaru zamiast wymienianego?

 Procedura zwrotu i wymiany towaru trwa 5 -7 dni roboczych: dostawa nowych towarów odbywa się tylko po sprawdzeniu zwróconego towaru.

 

Towar, który otrzymałem (-am), posiada defekty. Jak mam się zachować?

Na wszystkie towary z Open24 udziela się 24 miesięcznej gwarancji. W wypadku defektu produkcyjnego Open.24 zobowiązuje się dokonać zwrotu zapłaconych za towar pieniędzy lub wymienić towar z defektem na inny interesujący klienta towar. W wypadku defektu produkcyjnego klient na stronie internetowej musi wypełnić formularz zwrotu towarów wybierając przyczynę zwrotu "defekt" i podając dokładnie przyczynę zwrotu. Jeżeli Państwo nie macie pewności, czy w Pańskim wypadku będzie stosowana gwarancja, prosimy o mailowy kontakt z nami: info@open24.pl  (zapewniamy udzielenie odpowiedzi w ciągu 2 dni roboczych) lub telefoniczny pod numer obsługi klientów +48 22 1284920 (w dni robocze od godz. 9.00 do godz. 18.00)

 

Czy obuwie Crocs można prać w pralce, suszyć przy kaloryferze czy za pomocą innych przyrządów do suszenia?

Crocs obuwie nie nadają się do prania mechanicznego w pralce. Także Crocs obuwie nie można trzymać obok kaloryferów albo korzystać w suszeniu mechanicznym. Prosimy o przestrzeganie bezpośrednich promieni słonecznych lepiej zostawić pod parasolem w cieniu aby promieniowanie słoneczne nie niszczyły ich powierzchni i nie deformowały konstrukcji.

 

Dlaczego warto dołączyć do programu lojalnościowego Open24?

Kiedy tworzymy nasz nowy program lojalnościowy, dążymy do jednego - aby podziękować Ci za Twoją lojalność. To właśnie dlatego 10% kwoty Twoich zakupów zamienia się w punkty, które możesz wykorzystać na pokrycie 50% kwoty kolejnego zakupu. W końcu butów nigdy za wiele!

Jakie są korzyści nowego programu lojalnościowego?

  • Więcej korzyści. Teraz 10% kwoty każdego zakupu zamienia się w punkty, które są przechowywane na karcie i ważne są przez 120 dni od ostatniego zakupu.
  • Jest prościej niż wcześniej. Jeśli chcesz dokonać zakupu, nie musisz przekopywać całego plecaka lub torebki w poszukiwaniu karty lojalnościowej - wystarczy, że podasz sprzedawcy swój e-mail, a punkty zostaną przekazane na Twoje konto automatycznie. 
  • Indywidualna uwaga. Jeśli zarejestrowałeś się w programie lojalnościowym, to wraz z naszymi klientami ekskluzywnymi, będziesz jako pierwszy informowany o ofertach oraz będziesz mógł skorzystać promocji przed ich rozpoczęciem. 
  • Najnowsze wiadomości. Będziesz pierwszą osobą, którą poinformujemy o nowych kolekcjach, dostawach i innych istotnych sprawach.
  • Ekskluzywna oferta. Specjalne oferty lojalnościowe dla klientów, będą dostępne tylko dla Ciebie.

W jaki sposób mogę się dowiedzieć ile mam punktów?

Punkty zobaczysz klikając na przycisk “Zaloguj się” w górnej części strony, wprowadzając swoje dane i łącząc się ze swoim kontem.

 

Nie macie towaru, który chcę nabyć. W jaki sposób mogę dowiedzieć się czy towar o odpowiednim kolorze i rozmiarze będziecie mieli znów w sprzedaży?

Proponujemy zamówić automatyczną wiadomość, którą Państwo otrzymacie, gdy tylko towar o wybranym modelu, kolorze i rozmiarze okaże się w naszym sklepie internetowym. W celu zamówienia wiadomości należy wykonać następujące czynności: znaleźć na stronie Open24 interesujący Państwo towar: wybrać kolor, rozmiar i w polu niżej wpisać adres swojej poczty elektronicznej, pod który Państwo chcecie otrzymać informację, gdy towar się okaże.

 

Jak dowiedzieć się czy obuwie odpowiada rozmiarom?

Na stronie Open24 pod zdjęciami modeli są podane tablice rozmiarów (przycisk "Tablica rozmiarów"), gdzie są podane wstępne wymiary długości podpodeszwy tego modelu w centymetrach. Przy wyborze rozmiaru proponujemy uwzględnić wymiary podpodeszwy i rekomendacje klientów znajdujące się z prawej strony. Jeżeli zamówiony model, rozmiar czy kolor nie będą pasowały/nie spodobają się, dokonać zwrotu obuwia, którego nie używano i które nie utraciło wyglądu towarowego można w ciągu 1 roku. Procedura wymiany trwa 5-7 dni roboczych i jest nieodpłatna.