Masz pytania?+48 22 3076806

Zwroty i wymiana towaru

Zwrot towarów

Jeśli nabyty towar nie spełnia oczekiwań lub nie pasuje, można go zwrócić.

1. Formularz zwrotu wypełnić na stronie internetowej, jeśli zamówienie dostarczyło DPD.

Pierwszy zwrot za darmo. My zapłacimy za przybycie kuriera po odbiór paczki i zwrócimy Państwu pieniądze za nabyte towary.

Jednak prosimy o przestrzeganie pewnych zasad, abyśmy mogli bez problemów zwrócić Państwu pieniądze za nie odpowiednie towary. Przestrzeganie zasad jest gwarancją pomyślnej współpracy i obustronnego szacunku.

Uwaga! Po wypełnieniu formularza system przygotuje nalepkę zwrotu, którą należy nakleić na zwracaną paczkę.

Terminy i sposób zwrotu:

  • Towary można zwrócić w ciągu 365 dni od wykonania zamówienia.
  • Do zwrotu należy wypełnić Formularz zwrotu sklepu internetowego Open 24.Formularz dostępny dla zarejestrowanych użytkowników w zakładce Dane użytkownika - Moje zamówienia (Przegląd >> Zwrócić towar).
  • Aby zwrócić towar za darmo, należy skorzystać z usług wybranej przez nas firmy kurierskiej.
  • Towary należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu towaru i przesyłki.

 

Wygląd towaru

Towary nie podlegają zwrotowi, jeżeli:

  • Były używane (noszone, itd.);
  • Są uszkodzone;
  • Nie zostały zachowane ich walory konsumpcyjne;
  • Utraciły atrakcyjny wygląd;
  • Zostały zdjęte oryginalne metki.
  • Zwraca się w nieoryginalnym/oryginalnym ale uszkodzonym upakowaniu.

 

Procedura zwrotu pieniędzy

Zwracane towary są kierowane do magazynu, w którym nasi pracownicy oceniają zgodność towaru z powyżej wymienionymi wymaganiami. Jeżeli te wymagania nie są spełnione, pieniądze nie zostaną zwrócone. W takich przypadkach kwestie dostawy czy odbioru towaru są ustalane indywidualnie. Jeżeli towar zwrócono zgonie z przepisami, pieniądze zostaną wpłacone na Państwa rachunek bankowy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wypełnienia formularza zwrotu.

Wymienione postanowienia wynikają z przepisów prawnych Republiki Litewskiej oraz zasad elementarnej logiki. Nie tworzymy dodatkowych przeszkód i przykładamy starania do elastycznego zwrotu towarów. Przecież mamy wspólny cel - zarówno Państwo, jak i my powinniśmy skorzystać z naszej współpracy.

UWAGA: Wysyłając zamówienie, paragan nie jest wkładany do przesyłki. Formularz zwrotu towaru możecie widzieć na naszej stronie internetowej www.open24.pl w swoim profile, jeżeli jesteście rejestrowany klient lub w fakturze otrzymanej na pocztę elektronową, jeżeli nie jesteście rejestrowanym klientem.