OFERTA Z OKAZJI DNIA KLIENTA!
Dodatkowy rabat 20% na wszystkie produkty z kodem: CLIENT_DAY
KUPOWAĆ
Masz pytania?+48223072892

REIMA

filtry

SORTUJ filtry

SORTUJ


Poznaj markę REIMA

Reima to jedna z największych na świecie marek technicznej odzieży dziecięcej. Klienci cenią ją sobie za funkcjonalność, bezpieczne materiały, trwałość i innowacyjną technologię. Na zaufanie klientów pracuje nieprzerwanie od 1944 roku.

Reima to radość z bycia dzieckiem. Ruch, przygody pod gołym niebem, śmiech i zabawa — to dla tej marki najcenniejsze chwile.

Misją Reimy jest dać dzieciom przestrzeń do aktywnego spędzania czasu, niezależnie od pogody i miejsca. Może to być szałas pośrodku dzikiego gąszczu salonowego dywanu lub najgłębsza kałuża w Tatrach, którą trzeba przejść wpław, aby nie zbudzić śpiącego rycerza. Reima podąża za dziećmi ku przygodzie.

Historia marki

Początki historii Reimy sięgają lat 40. XX wieku. W 1945 roku w Kankaanpää na południu Finlandii powstała fabryka, w której rozpoczęto produkcję pod nazwą “Kankama Oy”. Co ciekawe, zatrudniono w niej personel wyszkolony pierwotnie do szycia umundurowania wojskowego. Recyklingując materiały z drugiej ręki, zaczęto szyć ubrania dla kobiet.

Lata 50. to dla firmy dynamiczny rozwój i wzrost. Zmieniono wówczas nazwę na “Reima-Pukine” oraz we współpracy z Littosteinem Verkatehdasem rozpoczęto prace nad wynalezieniem trwałego materiału do produkcji ubrań dla dzieci. Reima była jedną z pierwszych fińskich firm, która reklamowała się w tamtym czasie w telewizji. W jednej z pamiętnych reklam syn kierownika fabryki pocierał kamień szlifierski o spodnie, aby udowodnić ich trwałość.

W latach 60. została opracowana tkanina Enstex®, która charakteryzowała się wysoką trwałością i odpornością na wodę. Produkt doskonale wpisywał się w aktualne trendy, a marka współpracowała wtedy ze znanymi projektantami takimi jak Reino Koski czy Kristina Jakobsson-Kärki.

Lata 70. to złoty wiek Enstex®. Ta tkanina była dokładnie tym, czego potrzebowały wtedy matki. Finki coraz częściej decydowały się pójść do pracy, a Reima wspierała je podczas odprowadzania dzieci do żłobków, przedszkoli i szkół. W tamtym czasie firma produkowała także ubrania dla młodzieży i dorosłych, a nawet odzież ognioodporną i dostosowaną do pracy w ekstremalnie niskich temperaturach. W tej dekadzie powstaje również siedem fabryk-satelitów niedaleko miejscowości Kankaanpää.

W latach 80. Reima ufundowała nowe metro w Helsinkach. W tamtym czasie powstał także Reima Club, czyli informacyjno-lifestylowa broszura, która była rozsyłana do domów klientów dwa razy do roku.

Nowa rzeczywistość lat 90. sprawiła, że Reima musiała połączyć siły z inną fińską marką wełnianej odzieży dziecięcej — Tutta Oy. Reima rozwijała swój produkt, aby stworzyć oddychający, wiatroszczelny i wodoodporny materiał. Efektem tego była kolekcja Reimatec, która sprawiła, że marka stała się rozpoznawalna także poza Finlandią.

Po roku 2004 przestano produkować odzież dla dorosłych, aby skupić się wyłącznie na dzieciach do 12 roku życia. Reima staje się liderem na rynku odzieży funkcjonalnej i w 2011 roku rozpoczyna sprzedaż online. W 2016 roku ma miejsce premiera technologii ReimaGO. W ciągu pierwszej dekady XXI wieku produkty Reimy uszczęśliwiały dzieci w dwudziestu krajach. Obecnie robią to na całym świecie.