Masz pytania?+48223072892

ZWROTY TOWARU

Terminy i sposób zwrotu:

  • Towary można zwrócić w ciągu 365 dni od wykonania zamówienia. 
  • Do zwrotu należy wypełnić Formularz zwrotu slepu internetowego Open24.pl.

 

Wygląd towaru

Towary nie podlegają zwrotowi, jeżeli:

  •  Były używane (noszone, itd.);
  •  Są uszkodzone;
  •  Nie zostały zachowane ich walory konsumpcyjne;
  •  Utraciły atrakcyjny wygląd;
  •  Zostały zdjęte oryginalne metki.
  •  Zwraca się w nieoryginalnym/oryginalnym ale uszkodzonym upakowaniu.

 

Jak należy zapakować zwracany produkt?

Pamiętaj, że jeżeli zwracasz towar nowy nieużywany to on powinien być z oryginalnymi metkami oraz w oryginalnym pudełku/worku w którym był dostarczony. Towar w oryginalnym pudełku powinien być dodatkowo zapakowany do kartonu lub torby foliowej, tak, aby nie był uszkodzony przy transportowaniu.

  

Dostęp do swojego konta klienta można uzyskać na kilka sposobów:

  • Jeśli jesteś zarejestrowanym kupującym, zaloguj się do swojego Konta Klienta
  • Jeśli nie jesteś zarejestrowanym kupującym, możesz dokonać zwrotu bez rejestracji (dostęp do konta uzyskasz przez wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymałeś po jego złożeniu) lub
  • Jeśli nie jesteś zarejestrowanym kupującym, możesz się zarejestrować: Kliknij “Logowanie się” u góry strony Open24, a następnie "Rejestracja". Zarejestruj się, podając adres e-mail użyty do złożenia zamówienia i zaloguj się. 

    Wybierz: Dane użytkownika - Moje zamówienia (Przegląd >> Zwrot towaru ).
    Towary należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu towaru i przesyłki.

 

Zwrot towarów

Jeśli nabyty towar nie spełnia oczekiwań lub nie pasuje, można go zwrócić

Formularz zwrotu prosimy wypełnić na stronie internetowej sklepu Open24.pl.

Zwrot jest bezpłatny za pośrednictwem paczkomatu Inpost.

Jednak prosimy o przestrzeganie pewnych zasad, abyśmy mogli bez problemów zwrócić Państwu pieniądze za nieodpowiednie towary. Przestrzeganie zasad jest gwarancją pomyślnej współpracy i obustronnego szacunku.

Uwaga! Po potwierdzeniu formularza zwrotu otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie.

Po otrzymaniu kodu zwrotu umieść go na paczce oraz towar zwróć za pośrednictwem wybranego paczkomatu INPOST.

Kod zwrotu ważny jest 72h.

* Zwrócony przez Państwo towar z paczkomatu InPost kurier zabierze prosto do oddziału InPost, gdzie przesyłka zostanie posortowana wraz z innymi i po tym wysłana do Sortowni Głównej w Polsce.

UWAGA: Gdy towar dotrze do Sortowni w Polsce, Klientowi wysyła się automatyczne powiadomienie SMS. Natomiast e-mail potwierdzający przyjęty zwrot jest wysyłany tylko wtedy, gdy towar jest dostarczony do głównego magazynu na Litwie.
Środki są zwracane w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania e-mail potwierdzającego.

 

Czy mogę wymienić zakupiony towar?

W dniu 24 maja 2023 r. zmianie uległ punkt VI „Zwrot towaru” Regulaminu Open24. Klienci zostali poinformowani o zmianach mailowo. Zgodnie z nimi procedura zwrotu-wymiany towarów kwalifikujących się do zwrotu wygląda w następujący sposób:

  • Klientom, którzy zakupili artykuł w okresie 365 dni, ale nie później niż do 24 maja 2023 r. (włącznie), oferujemy możliwość (zgodnie z regulaminem zwrotów i wymiany (kliknij tutaj) obowiązującym do tego terminu) wymiany artykułu za tę samą cenę (wymiana jest możliwa tylko w przypadku tego samego modelu i tego samego koloru). Wymiana towaru odbywa się w następujący sposób: klient wypełnia formularz zwrotu za pośrednictwem swojego konta i otrzymuje zwrot pieniędzy w sposób opisany na stronie internetowej Open24 oraz kontaktuje się z Działem obsługi klienta Open24 pod adresem info@open24.pl z prośbą o kod rabatowy na zakup kolejnego rozmiaru.
  •  Klienci, którzy nabyli przedmiot od 25 maja 2023  r., podlegają nowemu Regulaminowi Open24 (kliknij tutaj) .Oznacza to, że nie ma możliwości wymiany towarów. Należy pamiętać, że w ciągu 365 dni towary spełniające wymogi regulaminu zwrotu można zwrócić ZA DARMO.

 

Procedura zwrotu pieniędzy

Zwracane towary są kierowane do magazynu, w którym nasi pracownicy oceniają zgodność towaru z powyżej wymienionymi wymaganiami. Jeżeli te wymagania nie są spełnione, pieniądze nie zostaną zwrócone. Jeżeli towar zwrócono zgonie z zasadami, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.

UWAGA: Open24.pl zobowiązuje się do zwrotu wszystkich pieniędzy zapłaconych za towar, z wyjątkiem opłaty za dostawę.

Wymienione postanowienia wynikają z przepisów prawnych Republiki Litewskiej oraz zasad elementarnej logiki. Nie tworzymy dodatkowych przeszkód dla zwrotu towaru, staramy się ułatwić procedurę zwrotu. Przecież mamy wspólny cel - zarówno Państwo, jak i my powinniśmy skorzystać z naszej współpracy.

UWAGA: Wysyłając zamówienie, paragon nie jest wkładany do przesyłki. Formularz zwrotu towaru możecie widzieć na naszej stronie internetowej www.open24.pl w swoim profile, jeżeli jesteście rejestrowany klientem lub w fakturze otrzymanej na pocztę elektronową, jeżeli nie jesteście rejestrowanym klientem.

 

Gwarancja fabryczna na towary

 Wszystkie produkty są objęte 2-letnią gwarancją fabryczną. Jeśli otrzymasz wadliwy produkt w momencie składania zamówienia lub jeśli wada produkcyjna wystąpi w ciągu 2 lat, zwrócimy pieniądze zapłacone za produkt w ciągu 10 dni od wysłania produktu do nas i wyślemy Ci automatyczną wiadomość e-mail, aby poinformować Cię o otrzymaniu zwrotu. W wiadomości znajduje się osobisty kod umożliwiający zakup tego samego produktu w naszym sklepie internetowym. Kod ten będzie można wykorzystać w ciągu 30 dni.
Nie martw się, jeśli przedmiot jest już wyprzedany - kliknij “POWIADOM MNIE" na stronie przedmiotu, a poinformujemy Cię, gdy tylko będzie on ponownie dostępny.

 

Jak zwrócić wadliwy towar?

 Aby zwrócić obuwie z wadą, należy wypełnić formularz zwrotu, który jest podany w profilu użytkownika. Podczas wypełnienia formularzu zwrotu obowiązkowo trzeba wskazać, że obuwie posiada wadę.

Jeśli nie jesteś pewien, czy gwarancja w Twoim wypadku zostanie stwierdzona, skontaktuj się z nami e-mailowo info@open24.pl załączając zdjęcie produktu.

 

Kiedy gwarancja fabryczna na towary nie jest uznana?

  • w przypadku uszkodzeń mechanicznych (np. zerwane paski, sznurówki lub inne ozdoby, uszkodzenie materiału połączonego jednym odlewem, zdeformowane przez ciepło promieni słonecznych, uszkodzenie tekstyliów itp.)
  • w przypadku naturalnego zużycia towaru (zużyta,obniżona podeszwa obuwia, deformacja buta, zmiana w wyglądzie, spowodowane osobliwym zużyciem butów; wyblakły kolor itp.)
  • w przypadku zmian wynikających z niepoprawnej pielęgnacji,czyszczenia obuwia (zmiany koloru, spowodowane brudem lub innym nalotem, zmiany w strukturze skóry lub innych naturalnych substancji itp.)
  • migające części LED.
  • na rzepy klejące udzielana jest 12-miesięczna gwarancja.